// Twinkle twinkle //

Spineless headlights

Kategori: Allmänt

Så ska börja bära med mif Atarax vart jag än går, har upplevt ångest attacker på senaste. 
Dem var ju någorlunda okej förr, men då måste man räkna in den allmäna depressionen jag gick igenom också.
Fuck, mådde så jävla skit alltså.
Men nu börjar saker lösa sig rätt fint ändå.

Har fortfarande problem med folk som inte lyssnar på det jag säger. Folk som inte kan accpetera att min ord är det som gäller när det kommer till mitt liv, mina val och mina önskningar.



I helgen kommer det gå upp och ned en hel jävla del, ska se till att få ut Ataraxen i morgon, måste ha ångestdämpande. Känner ångesten börja byggas upp redan nu.

Kommentarer

  • Lorenz säger:

    Jag tänker aldrig lyssna på dig och jag kommer aldrig stötta dig eller få dig på bättre humör <3

    Svar: Du vet att jag älskar dig ändå, slyna <3
    None None

    2013-09-06 | 07:15:06
    Bloggadress: http://www.hlorenz.se

Kommentera inlägget här: