// Twinkle twinkle //

folk har skumma idéer

Kategori: Allmänt

Som till exempel om att jag är eller borde bli bög. Liksom, jag har inga problem med att töja på dem sociala gränserna på allmäna platser. Men tanken på en annan killes kuk i närheten av min rumpa eller vise versa gör mig illa till mods. Kan inte ens kolla på någon annans kuk utan att känner mig ofräsch.

Homosexuella, bisexuella, trasexuella och heterosexuella stör jag mig inte på. Jag har inget agg emot någon som inte gjort mig något som jag anser oförlåtligt. Och då skiter jag i ras, sexuell läggning eller åsikter what-so-ever.
Men jag skulle inte klara av att bli homosexuell på den punkten att sex aldrig skulle funka med min rädsla för andra killars penisar. 

Jag vet att ett homosexuellt förhållande nödvändigtvis inte måste betyda att man har sex, men just nu tror jag fan inte att jag kan ge upp det jag har för att hitta en kille. Jag vet inte ens om det är rätt tid för något alls, det är nått som märks med tiden.


 
Men ja, just nu kommer inte homosexualiet vara ett alternativ, kanske aldrig om det är så. Ju mer folk pushar och drar upp det, ju mer kommer jag sträva bort från det.
Om jag var ni skulle jag bara ge upp den lilla önske-idén, not gonna happen for a while!




På andra tankar och topicar... skiter i film i morgon och bara ligger och myser i mörkret.
Slipper oroa sig med att pratet stör under filmens gång!
Hosta ikapp kanske, hålla hand också.
Svårt att inte le som ett fån för sig själv här i den tillfälliga ensamheten.

Soon!
 
 
Tack till Pluff och hennes sjukt awesome kisse som lät mig göra en sådan fin ''SOON'' bild!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: