// Twinkle twinkle //

det är vi och inte dom som har satt oss där vi är

Kategori: Allmänt

Smärta i hela kroppen, skumma blinkade lampor överallt.
Jag såg ingenting, jag hörde bara skriken.
Hel paralyserad ligger jag har, det är kallt och jag har musiken i mina öron ännu.
Min enda tanke är 'Fan också, jag var inte ens klar'.
Ännu en natt med brist på sömn. Liggandes i sängen fram till tidig morgontimma och när man väl somnar drömmar man att man är med om en trafikolycka och allt känns så jävla verkligt. Men det enda jag var orolig öcer, det enda jag hade ågren över var att jag inte ätit klart. 
Vaknar upp melankolisk och ingenting omkring mig betyder ett skit just nu.
Ingen, inget, fan nu är vi tillbaka igen.
Blir nog en dag förtjänt att stanna hemma och vila, i morgon blir det nya tag, ordentlliga tag... om jag inte är fortsatt melankolisk.
Kind of like this state, as long as I can be like this around people.
Det är ganska underhållande, antar jag. Folk vet fan inte vad som är felet när jag inte ler, eller skrattar, eller visar känslor.

Hmm... vattenmelon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: