// Twinkle twinkle //

Balance in the force

Kategori: Allmänt

Så jag suger på att uppdatera, I know. 

Men jag har varit äckligt gullig och skrivit en lapp och lagt runt andra kapitlet på Josses bok hon sitter och läser på flyget just nu. Go me, go gay!

Jag kommer att bli sämre på att uppdatera här så länge jag inte har något som driver mig till att skriva här.
Kommer dock aldrig sluta, kommer alltid skriva från och till ju.


Men nu börjar allt gå lite bättre. Jag har bytt Individuellt val till Skrivande, skönt kurs. Vi ska arbeta med bloggar osv. Fett awesome.
Jag har tagit farväl av älskade frugan som åler till Cypern... vette fan men har börjat kalla henne för frugan, även fast vi inte ens är tillsmmans. Men folk vet vem jag snackar om, så det ska nog funka fint.
Och jag ska på Movits med älskade bror 30 November ;)
Ska bli fett AWESOME!



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: