// Twinkle twinkle //

Look at this smile

Kategori: Allmänt

Jag är så jävla nöjd att den enda kontakt jag har med folk just nu inte är face-to-face. För ett leende är lätt att fejka, det är ögonen jag inte kan göra nått åt.

Sitter och reobloggar ångest skit på tumblr och beskåder skönheten på min egen sida.
Jag vill inte lämna någon plats åt andra just nu, jag vill inte träffa någon.


Jag vill inte ens äta, allt gör så jävla ont.
Och ångesten bara väller över.
Trycker som fan över bröstet, jag saknar cigg, jag saknar alkohol.
Jag hatar mig själv, men det är bara temporärt.
 
 
 
Now I'm drunk again escaping sobriety and it's hell
it fuckin sucks that life's not fair
it's up to me to break this barrier get up and try
and strive to make the most of me

In this desolate storm I'm on my knees screaming
What's wrong with me?
The strenght to face my worst shade of fear
It is locked within me & I don't have the key

Somewhere just beyond my reach
there's got to be someone
reaching back for me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: