// Twinkle twinkle //

det är komplicerat...

Kategori: Allmänt

Det är lite så man kan se på saken. Men vi båda har ju inställningen på att ''saker ÄR det man GÖR det till''... men vi är lyckliga som det är just nu (tänk dig att jag ler jätte fånigt)!


Kom in på hennes rum igår och ser att hon bäddat den del av sängen som jag sover på... I lost my cool.
Utbrister: Ska du hålla på så här kommer vi aldrig kunna vara tillsammans!
Jag ville verkligen bädda själv.
Vilket jag gjorde i morse!
Nöjd.

Idag så har vi haft lite kul med ettor och tvåor. Blev placerad i grupper som bestod av minst en tvåa, minst två ettor och minst två treor. Hamnade i en grupp med Helena och Sofie från klassen, då vi var lite för många treor, tvåan i vår grupp var Jakob och ettorna, vars namn jag inte minns, var två flickor och en kille. Tror ena heter Natalie och den andra Moa, killen ... för checka det på måndag så kan jag vara stolt över att jag har lagom okej minne.
 
 
Well, här är våra konstverk!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: