// Twinkle twinkle //

Överlevnad!

Kategori: Allmänt

  
Okej, så vi alla känner en eller fler nazi-feminister, om inte; Jävligt tur för dig!
Jag själv känner en, och tyvärr är det ju en hon. Hon är värst av dem, men det finns även ett par killar.
Så vitt jag vet har ingen av dem någon kontakt, så yeah. Men jag har ett par oslipade regler för att överleva
 dessa Nazi-feminister på facebook och annan socialmedia. Även i verkliga livet. Just hear me out!
 
1. Hur mycket hon än klagar på facebook eller kränker din tro/åsikter/dig,
låtsas som att det inte finns.
Kommenterar du och stretar emot kommer du aldrig sluta höra om det, dem släpper inte saker så jävla lätt.
2. Luras inte av deras snack om att alla har rätt till sin egen åsikt/tro,
det är ren bullshit och dem kommer klanka ned på dig på ett eller annat sätt.
3. Tjafsar dem/hon med dig in-person,
kolla ut i tomma intet eller bara gäspa och gå iväg.
Skit i henne/dem hur mycket dem än skriker på dig.
4. Går det för långt kommer ''diskussion'' sluta i att
hon/dem använder sig av passiva personangrepp.
Be aware!
5. Håller du inte med dem kan du får något i stil med detta riktat mot dig:

"detta kommer bli mitt avslutande inlägg så snälla svara inget helkorkat som får mig att önska livet ur dig igen. "
 
 
 
 
 
 
Hade inge mer just nu... well, här en bra låt och en bra musikvideo!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: