// Twinkle twinkle //

När drömmar är som film

Kategori: Allmänt

Eller TV-spel.
Jag vet fan inte vad jag ska säga, har aldrig varit med om en sådan vacker ''open-world'' motor i en dröm.
Storyn var den mest luddigaste saken ever, men allting sågs i stil med en film. Liksom, synen täcktes med två svarta lådor på övre och nedre halvan av synfältet, allting hade bra ljus och ljud.

Från ett höghus såg jag hur ett par personer stod vid kiosken vid stängslet och kollade ut över stupet. Från den slingriga bilvägen som ledda upp till kullen/berget/klippan kom pappa i en vinröd toyota utan vänster framlyse.
Han körde in i garaget som låg i källan till höghuset och jag skyndade mig ut på balkongen. Utsikten var otrolig.
Jag kunde se saker som enorma silos, skyskrapor och massa åker. En hel del villa områden och en storstad. En glasbyggd i fjärran och ännu längre än så låg förmodligen havet.
 
Allt var så jävla fint!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: