// Twinkle twinkle //

Horns (Film vs. Bok) del. 1

Kategori: Allmänt

Läser boken Horns av Joe Hill, skrivet om det tidigare.

Nu är det såhär att jag blev sjukt besviken när jag kollade upp rollsättnignslistan för filmen.
Max Minghella ska spela Lee Tourneau, vilket jag inte riktigt uppskattar.
Inget emot Max, men han ser ut att ha Indiskt ursprung och är inte ett dugg lik Lee i boken.
Lee är liksom blond och har ett utseende som påminnner om Ceasar... Max är inte blond, och
ser inte ut som Ceasar.
Och jag tror inte smink kan få Max att se ut som en helt annan människa, för då kunde dem lika gärna gett rollen till någon annan skådis.

Men jag är väldigt nyfiken på resultatet, för Max skulle kunna göra Lee's roll jävligt bra med tanke på hur jävla duktig han är!

Just sayin'!



(Källa: www.blackbookmag.com )

 (Källa: morphoman.blogspot.com )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: